Nasza strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij

Pomoc techniczna

  • Podczas logowania do systemu bankowości internetowej zwróć uwagę na prawidłowość wpisanego do przeglądarki internetowej adresu strony www
  • Zachowaj ostrożność podczas wykonywania transakcji z komputerów, do których dostęp posiada większa liczba użytkowników (kawiarenki internetowe, hotele, lotniska)
  • W trakcie logowania upewnij się czy zostałeś "przekierowany" do właściwej witryny, która zapewnia połączenie zabezpieczone kryptograficznie (adres internetowy poprzedzony "https://www..."
  • Chroń poufnośc identyfikatorów, haseł i narzędzi służących do autoryzacji w systemie bankowości elektronicznej
  • W przypadku utraty tokena sprzętowego, telefonu GSM niezwłocznie dokonaj jego zastrzeżenia
  • Stosuj silne hasła dostepu. Silne hasło powinno zawierać małe i duże litery oraz cyfry i znaki specjalne
  • Korzystając z usług bankowości elektronicznej zwróć uwage czy urządzenie na którym pracujesz posiada oprogramowanie antywirusowe.

Wychodzac na przeciw oczekiwaniom klientów Bank Spółdzielczy w Piotrkowie Kujawskim świadczy 24 godzinną pomoc techniczną dotyczaca korzystania z bankowości elektronicznej. Pod podanymi niżej numerami telefonów otrzymają Państwo kompleksowe informacje dotyczące bankości internetowej oraz będą mogli zastrzec utracone środki identyfikacji

   - (54) 306 70 88

   - (54) 306 70 89