Nasza strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij

Aplikacja Mobilna

 apka

Aplikacja Mobilna Nasz Bank umożliwia bezpieczny i swobodny dostep do Twoich finansów przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Wystarczy smartfon z dostepem do Internetu by w dowolnym miejscu sprawdzić stan konta, wykonac przelew czy załozyc lokate.

Korzystanie z Aplikacji jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych:
- e-PIN – indywidualne hasło dostępu klienta do Aplikacji. Jest ciągiem cyfr, musi mieć co najmniej 5 znaków, maksymalnie 20, pozwala na zalogowanie się do Aplikacji i na autoryzację wykonywanych operacji
- użytkownicy Aplikacji mogą logować się wykorzystując cechy biometryczne (odcisk palca)

nasz bank  nasz bank 2

 

Aplikacja Mobilna Nasz Bank umożliwia bezpieczny i swobodny dostep do Twoich finansów przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Wystarczy smartfon z dostepem do Internetu by w dowolnym miejscu sprawdzić stan konta, wykonac przelew czy załozyc lokate.

Korzystanie z Aplikacji jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych:
- e-PIN – indywidualne hasło dostępu klienta do Aplikacji. Jest ciągiem cyfr, musi mieć co najmniej 5 znaków, maksymalnie 20, pozwala na zalogowanie się do Aplikacji i na autoryzację wykonywanych operacji
- użytkownicy Aplikacji mogą logować się wykorzystując cechy biometryczne (odcisk palca)

Aplikacja mobilna umożliwia:
• przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na swoich rachunkach
• dostęp do historii operacji
• prezentowanie informacji o stanie konta oraz ostatniej operacji bez konieczności logowania się do Aplikacji (domyślnie opcja wyłączona, dostępna w Ustawieniach)
• dostęp do informacji o kredytach, lokatach
• wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment)
• wykonywanie przelew QR
• zakładanie i likwidacja lokat
• zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną – zastąpienie haseł SMS
• wyszukanie oddziałów i bankomatów.

Aby aktywować Aplikację należy:
▪ zainstalować aplikację Nasz Bank na urządzeniu mobilnym:
- z systemem Android ze sklepu Google Play
- z systemem iOS za sklepu AppStore;
▪ na końcowym etapie instalacji, zalogować się do serwisu bankowości internetowej w celu dodania urządzenia mobilnego.

Do pobrania: Przewodnik użytkownika