Bankowość SGB24
W dniu 14 listopada 2022 zostanie uruchomiona nowa wersja bankowości internetowej SGB24.
Co to dla Ciebie oznacza?
- Twój numer konta się nie zmieni.
- Wszystkie karty płatnicze będą działać dalej. Nie musisz ich wymieniać na nowe.
Co czeka Cię w SGB24?
W bankowości internetowej SGB24 przez całą dobę możesz bezpiecznie i wygodnie zarządzać swoimi pieniędzmi.
Zaloguj się i…
- rób przelewy – zwykłe, walutowe, natychmiastowe (Express Elixir), wysokokwotowe (SORBNET)
- ustawiaj zlecenia stałe
- zakładaj lokaty
- sprawdzaj informacje o swoich kredytach
- odbieraj powiadomienia SMS o stanie konta, płatnościach kartą czy odrzuceniu przelewu.
Każdą czynność w SGB24, która wymaga autoryzacji, będziesz potwierdzać w aplikacji Token SGB lub jednorazowym kodem SMS wysłanym na numer telefonu wskazany przez Ciebie w banku.
Logowanie
Do SGB24 zalogujesz się za pośrednictwem dotychczasowej strony banku – www.bspk.pl, przez wybranie przycisku Zaloguj się, który znajduje się w prawym górnym rogu. Możesz też od razu przejść do strony logowania: https://sgb24.pl/
Aby zalogować się do nowej bankowości internetowej należy skorzystać z nowego identyfikatora, którym jest dotychczas używany identyfikator poprzedzony znakami PK
Przykład:
Dotychczasowy identyfikator: 123456
Nowy identyfikator używany od 14-11-2022 : pk123456
Token SGB, to takie proste
Szczegóły
Więcej na temat SGB24 dowiesz się z Przewodnika po bankowości internetowej SGB24, dostępnego na końcu artykułu
Do godziny 14.00 w dniu 10 listopada 2022 r. możesz zalogować się do bankowości internetowej używając obecnych danych logowania. Po tym czasie bankowość zostanie wyłączona na czas dokonywania zmian. SGB24 będzie dostępna od godziny 8.00 w dniu 14.11.2022. Stara Wersja bankowości od tego dnia to już tylko archiwum, bez aktualizacji dostępne pod adresem e.bspk.pl
SGB24 wprowadzamy dla Ciebie sprawnie i mamy nadzieję , że nowa bankowość internetowa znacznie ułatwi Ci codzienne bankowanie.
W powiązaniu z nową bankowością internetową działa aplikacja SGB Mobile, dzięki której możesz sprawniej zarządzać swoimi finansami na smartfonie. Jeżeli korzystasz już z SGB Mobile to, po przejściu na SGB24 dezaktywuj aplikację, następnie pobierz najnowszą wersję z Google Play (Android) lub AppStore (iOS) i aktywuj ponownie. (aplikacja Nasz Bank nie będzie dostępna od 11-11-2022) Umożliwi to ponowne sparowanie aplikacji SGB Mobile z nowymi systemami i zapewni jej optymalne działanie.
Kontakt
Na wszystkie pytania chętnie odpowiedzą nasi doradcy, dostępni w godzinach pracy banku pod numerem 54 306 70 88 lub 54 306 70 89 oraz przez całą dobę pod bezpłatnym numerem 800 888 888 lub – dla połączeń z zagranicy – 61 647 28 46 (opłata zgodna z taryfą operatora), a także pod adresem e-mail:
Życzymy zadowolenia podczas korzystania z naszych usług.