- Konta osobiste
- Kredyty i pożyczki
- Kredyt inwestycyjny "AgroPlus"
- Kredyt w rachunku bieżącym „Agrokredyt”
- Kredyt Obrotowy „Dobry Plon”
- Kredyt Obrotowy „Stado”
- Kredyt Obrotowy „Klęska”
- Kredyt Obrotowy „Dopłaty”
- Kredyt preferencyjny z dopłatami ARiMR
- Kredyt w rachunku bieżącym
- Kredyt Rewolwingowy
- EKO - Kredyt Inwestycyjny
- Kredyt Płynnościowy z oprocentowaniem 2%
- Kredyt Skupowy
- ROLNICZY KREDYT JUBILEUSZOWY
- Oszczędności
- Ubezpieczenia
- Inne Usługi
- Leasing
3D Secure
Bezpieczne płatności w internecie z usługą 3D Secure
Co to jest usługa 3D Secure?
• Usługa 3D Secure to dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie.
Jak działa usługa 3D Secure?
• Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, wymagane może być dodatkowe potwierdzenie transakcji.
• Zakupy kartą w internecie z usługą 3D Secure potwierdzisz na dwa sposoby: za pomocą Aplikacji SGB Mobile lub poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS), które otrzymasz na numer telefonu komórkowego podany przez Ciebie do kontaktu w Banku
Aktywacja usługi 3D Secure?
• Usługa jest automatycznie włączana przy aktywacji karty.
Zablokowanie usługi 3D Secure
• Jeśli 3 razy podasz błędną odpowiedź na pytanie weryfikacyjne lub błędne hasło 3D Secure, usługa zostanie zablokowana do końca dnia. Automatycznie o godzinie 00:00 dnia następnego usługa zostanie odblokowana i kolejne płatności będą możliwe.
Jak odblokować usługę 3D Secure?
• Jeśli nie udaje Ci się zapłacić kartą w sklepach internetowych, które obsługują usługę 3D Secure, skontaktuj się z nami. Zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.
• Usługa 3D Secure to dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie.
Jak działa usługa 3D Secure?
• Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, wymagane może być dodatkowe potwierdzenie transakcji.
• Zakupy kartą w internecie z usługą 3D Secure potwierdzisz na dwa sposoby: za pomocą Aplikacji SGB Mobile lub poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS), które otrzymasz na numer telefonu komórkowego podany przez Ciebie do kontaktu w Banku
Aktywacja usługi 3D Secure?
• Usługa jest automatycznie włączana przy aktywacji karty.
Zablokowanie usługi 3D Secure
• Jeśli 3 razy podasz błędną odpowiedź na pytanie weryfikacyjne lub błędne hasło 3D Secure, usługa zostanie zablokowana do końca dnia. Automatycznie o godzinie 00:00 dnia następnego usługa zostanie odblokowana i kolejne płatności będą możliwe.
Jak odblokować usługę 3D Secure?
• Jeśli nie udaje Ci się zapłacić kartą w sklepach internetowych, które obsługują usługę 3D Secure, skontaktuj się z nami. Zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.